27 juli 2012

En ljuvlig kväll på Smacken....

På onsdag kväll for syrran, jag och Joker ut till "Smacken". Det blev dopp i havet för några (gissa vem som var på land med kameran?) en härlig promenad på både träspångar och hängbroar. Det var riktigt, riktigt varmt fast himlen såg lite osäker ut om man säger så... Men solen bröt igenom och som sagt, temperaturen var det inget fel på!
Kvällen i bilder:


Inte så svårt att gå här inte....


Men här kan det vara lite kniffigare...;-) Det gungar bra emellanåt...




Mattes duktiga hund!

Svosch, svosch, svosch!


Här är syrran en bit på väg!

Ser du den Joker?

Vad vore väl bad utan plask??



Här har hon bestämt sig!



Bara så vackert......













En otroligt härlig kväll blev det, med både en rejäl prommis och bad för en del. 
Nu har det blivit fredag, och min första arbetsvecka har passerat. Det har nog gått över förväntan, men visst känns det bra med helg igen! I morgon ska jag åka och titta på ett BPH och sedan ska jag vara figurant på en mentalbeskrivning (det gäller hundar alltså, för den oinvigde..). Så skönt att jag kan börja aktivera mig igen, även om jag får tänka mig för vad jag utsätter mig för. Springa och hoppa är inte riktigt aktuellt ännu...
Nu ska jag ladda en tallrik med jordgubbar och glass, ta ett glas vin till och njuta av fredagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar