14 februari 2010

Förkylningen håller i sig

Nu börjar jag bli rejält less... Fick stanna hemma från jobbet torsdag och fredag IGEN, för nu blev det halsont av eländet:-(. Är fortfarande inte riktigt bra - det onda är borta, men det känns som om någon dragit en rasp eller nåt i halsen, torrt och eländigt. Och följden av det blir naturligtvis rethosta. Men jag ska inte klaga alltför mycket, kan iaf vara ute i det fina vädret med hundarna nu! Jag och syrran tog en promenad till Hulistugan idag och åt varsin våffla med sylt o grädde. Men orken (som jag tyckte att jag började få mer av) är som bortblåst, så det blir inga raska vandringar eller stavgående än. Det har ju blivit ett långt avbrott i träningen nu, och jag som var så stolt över att jag kommit i gång!! Men jag får väl ta nya tag, bara förkylningen ger med sig nån gång. Längtar efter att få testa att åka skidor med Mira! Vi träffade en annan Gunway-tik vid Huli idag, Bella, och det såg så himla härligt ut när dom åkte iväg
.

Mira hade sin nya packväska idag, och fick bära sina egna dummysar i den...
Fler bilder från dagens promenad kan du se på min hemsida





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar