23 februari 2010

Kyla och is....

kan skapa de mest fascinerande saker... titta bara på det här.... Det är vår balkongdörr för några dagar sedan. OBS! öppnas INTE i nytt fönster, det lyckades jag inte fixa, så du måste backa tillbaka sedan om du vill läsa vidare.

Men även om det är vackert så räcker det faktiskt nu tycker jag! Jag vill kunna gå ut utan att känna mig som en michelin-gubbe! De har lovat mildare väder framåt helgen och veckan som kommer, och jag håller tummarna...
I helgen var jag och Marcus och tittade på Sundsvalls-snurren, en danstävling med bugg, lindy-hop, boggie-woggie. Agnetha tävlade tillsammans med Micke, och vi tycker att dom är jätteduktiga. Tyvärr var väl inte domarna helt eniga med oss i det fallet, men Agnetha och Micke var nog ganska nöjda ändå. Det var ju faktiskt deras första tävling! På kvällen hade Agnetha fixat med en överraskningsfest för Daniel som fyllde 25 på söndagen. Ja, festen var för Agnetha också som fyller om en vecka. Det blev en kul tillställning som kändes på söndag morgon... Jag och Marcus var kvar till framåt 2-tiden.... Roligt när man som "tant" får vara med ungdomarna - sen om dom tycker att det är så roligt vet jag inte;-). Huvudsaken är att "de mina" inte tycker illa vara.
Det tog alltså en stund innan jag piggnade till på söndag morgon (fast jag var ute med hundarna 8.00!) och på söndag eftermiddag var det dags för bowling och taco-buffé på Enjoy, tillsammans med ett gäng i RUS-mentalsektorn på Timrå BHK. Mycket trevligt, fast bowling var inte min starka gren. Jag kom sist, inte en enda strike för min del..

3 kommentarer:

  1. Vackert...vackert så det gör poetiskt ont vännen!! tack för att du delade med dig av bilderna!
    kram

    SvaraRadera
  2. Det var fina ord från en mästerfotograf... Tack!

    SvaraRadera
  3. jösses va kallt det såg ut, kom på att jag också måste föreviga huset och all snö på taket och gården. Kanske vi ska samla ihop ett gäng och bowla nån kväll?!

    SvaraRadera