9 februari 2010

Förkylt...

... har det varit ett tag nu:-(. Var hemma från jobbet både torsdag och fredag tillsammans med Marcus som också var förkyld! Vi tillbringade mesta tiden i varsitt soffhörn, tittade på film och på Varuhuset, säsong 2. Fantastiska klädkreationer de hade! Axelvaddar i parti och minut och Christina Schollins glasögon var av modell BIG!
Jag blev lite piggare framåt lördagen, och var på Timrå BHKs årsmöte och därpå följande fest på kvällen. En trevlig tillställning men tyvärr kom det inte så många som vi hoppats på, levande musik till trots. Fortfarande halvseg på söndag, men buggkursen orkade jag definitivt vara med på. Innan dess en långprommis med hundarna, det var ju kanonväder för en gångs skull! Måndagen kom och gick ganska obemärkt, började känna av en raspig hals framåt kvällen och idag avstod jag från telefonpratandet på jobbigt - det är inte så kul för kunderna att ha en hostande och kraxande person i andra änden...
Med andra ord så håller förkylningen i sig, men det är ändå bättre än tidigare. Nu har jag precis varit ute på sista rundan med hundarna, så nu blir det the och sen sängen. Go´natt!

2 kommentarer:

  1. Krya på dig vännen! Saknar dig på jobbet. När jag för en gångs skull är på plats....

    SvaraRadera
  2. skönt att höra att du är på bättringsvägen. Visst är det roligt att se på gamla serier, man bara sitter och myser över alla kreationer mm.

    kram
    pillan

    SvaraRadera