15 februari 2010

Jaha, och var är jag??

HEMMA naturligtvis! Trodde i min enfald att jag skulle gå till jobbet idag, men när jag vaknade kändes det inte särskilt aktuellt längre... Hade väl mina aningar redan i går eftersom jag inte orkade fara på buggkursen:-(.
Har sovit bort några timmar på soffan och sedan hittat några gamla klasskompisar på FB. Det är roligt att titta på vänners vänner, alltid dyker det upp någon person som man nästan glömt bort att man kännt en gång i tiden! Hittade t.ex en f.d hästtjej som uppenbarligen bor i Paris nu, och tidigare bott i USA någonstans. Världen krymper på nåt sätt med FB...
Jag håller tummar och tår för att jag är piggare i morgon, det är träligt att vara hemma! Och har du en tumme över så kan du väl hjälpa till?

3 kommentarer:

  1. Tomt utan dig på jobbet vännen! Hoppas du kryar på dig snart! JAg är i Vilhelmina resten av veckan, så vi får väl sikta på nästa måndag. Sköt om dig!
    Kram E

    SvaraRadera
  2. nämen va ska det vara för bra med förkylning?! Krya på dig nu, vilken tur att det är OS för då har du ju bra TV att fylla tiden med.

    kramar
    pillan, trollet och comma

    SvaraRadera
  3. glömde och säga, snygg layout!!

    SvaraRadera